keskiviikko 30. maaliskuuta 2022

Hei, kiitos viest… Alyshia, Võ, Eli, Walter…


Hei, Facebook… Edelleen odotan vastausta… Onko Kirjoittajan päiväkirja yhteisönormien vastainen roskapos…

Hei ystävä Fbookin Messenger kiitos myös näistä viest...

 

On paljon sinkkunaisia tyttöjä, jotka…

Hei, Olen kii…

Millainen on työsi? Oletk…

Treffisivustot, web-kamera xxx, tuh…

Hei ystävä! Olem…

Hei, olen Veera Regelin, käy link…

Oletko yksin, mene ulos, mennään t…

Olen yksinäinen, ota min…

Hei ystävä. Olen vapaa ja pidän seks…

HEI, olen sinkkunainen, etsin ku…

tarvitsetko naista tyydyttämään sinua…

Haluan suuren ja pitkän valinnan !!...

hi my best friend, spend your time…

Katso alastonvideoni tästä varmast…

hei, pidän alasti. Haluan vahvan m…

haluatko tuntea pilluni? Odotan si…

Som single a milujem sex C…

Sehen, Ich trage keine Klamotten…

tervehys cher voir ma chatte et m…

Olen erittäin kaunis nainen…

Olen yksin tule kanssani v…

Katso video ilmaiseksi, ravista…

meine muschi so nass und i…

Hei, olen yhden sukupuolen nälkäi…

hei, oletko sinkku? Olen valmi…

Söpöjä tyttöjä! yleensä ki…

hei komea… lataan alastonkkuvian…

Saat heti yhteyden kuumiin video…

Minulla ei ole ystäviä, olen uusi tä…

Katso yksityinen kokoelm…

Valmis juttelema…

Olen kiimainen, tarvitsen seksi…

Etsitkö seksikästä miest…

Bonjour! Je suis sélibataire, tu…

Hej, jag är singel… jag behöver e…

Yksityinen verkkosivusto, katso ja…

Olen kiimainen ja tarvitsen sinua…

Hei, online-seksiä kanssani…

tuhma dating site, sluts klikka…


Edelleen odotan kommenttia… Onko Kirjoittajan päiväkirja rosk…

https://kirjoittajanpvk.blogspot.com/?fbclid=IwAR1j_oEWvuWvjjkjOqajbDWPYrVMBw6iWySF26cD-GpSP853VkhgPyb8Qhk

 

PS 

Ihmisenä et ole edes vastauksen arvoinen, mutta välittömästi kun siirsin yksityiskyselyni Fbookin business-puolelle ylläpitämäni Runopuulaakin kautta, sähköpostiin hyppäsi automaattiviesti. Entä Alyshia, Võ,  Eli, Walter…? Ovatko he ihm...

 Hi,

We've received your question and your reference number is 673664763883403. We aim to respond within 2 hours, but may take longer for cases submitted overnight. If you don't hear from us within that time, please check your spam folder.

In the meantime, to find detailed information related to Facebook Ads, visit the Facebook Business Help Center: https://www.facebook.com/business/help

We'll be in touch soon!

Note: Please make sure that you exclude Facebook's domains (support.facebook.comfb.com) from your spam folder and rules to receive responses for your inquiry.

Sincerely,
Facebook Concierge Support

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, vastaan mahdollisimman pian.